Kami adalah salah satu organisasi di Malaysia yang memberikan perkhidmatan rundingcara peribadi secara PERCUMA kepada waris. Apabila berlaku kematian kepada pelanggan, waris hanya perlu menghubungi Wasiyyah Shoppe melalui TELEMEDINA 03-21696327 dan kami akan menghantar wakil bertemu waris di rumah pada bila-bila waktu tidak kira siang atau malam, 7 hari seminggu termasuk hari Sabtu, Ahad atau cuti umum di mana-mana sahaja di seluruh Malaysia dari Perlis sehinggalah ke Johor.
Waris tidak perlu mengambil cuti pada hari bekerja atau datang beramai-ramai ke pejabat Wasiyyah Shoppe kerana Wasiyyah Shoppe yang akan hadir ke rumah bertemu waris untuk menguruskan segala urusan yang berkaitan dengan proses tuntutan harta pusaka si mati.
Pastinya yang lebih hebat ialah kerana perkhidmatan yang bernilai RM 400 sejam ini, diberikan secara PERIBADI DAN PERCUMA kepada waris. Anda pastinya tidak akan mendapat layanan peribadi sebegini kecuali jika ibu / bapa anda antara orang yang terkaya di Malaysia !
JADI, APA YANG PERLU ANDA LAKUKAN SEKIRANYA ANDA BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN PERKHIDMATAN INI? HUBUNGILAH TELEMEDINA ditalian 03-21696327 DAN KAMI AKAN MENGHANTAR WAKIL KAMI BERTEMU ANDA.

TELEMEDINA 03 21696327
ANDA INGINKAN MATLUMAT LANJUT DAN INGIN MENANYAKAN SOALAN,
SILA KLIK PADA GAMBAR DIBAWAH

KLIK DISINI